Tjoho

De va några dagar sen ja skrev här på bloggen nu ^^
Men jag har inte haft något att skriva om eftersom de inte har hänt ett skit i mitt liv :(
Nej men jag har bara luggit hemma sjuk... vilken överraskning liksom. Jag är ju sjuk nu typ hela tiden.
Som på fredag t.ex. så gick ja och la mig klockan 2 på natten och vakna först klockan 9 på lördag kväll!! :O de var liksom 19h sömn :O:O:O. Och nej ja vakna inte en ända gång under hela lördagen, så jag sov bort en hel dag. Lite hemskt om man tänker efter de va ju som om ja sku ha varit drogad heller något... ;)
Nåjaa nu skall jag kolla film och försöka bli frisk.. så jäkla tråkigt att va sjuk.

Men något kul finns de oxå i de hela och de e att jag är ledig hela veckan :D För lärarna är permiterade ;) Så ingen skola på hela veckan jee ^^

Godnatt, ja ska försöka bli bättre på att blogga, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0