PICS

Nu jävlar skall ni få se på blommor :D Jag och maria tog sååå jäkla många bilder i den bottaniska trädgården på alla jävla blommor som var där inne.. Varför kan ni ju undra, JO FÖR ATT DET ÄR SKOJ :D

Vår dag i Åbo :)


 
(hihi smygfoto på Sandra ;) det finns en del :D)






Outfiten:

Rocken: Gina tricot
Linnet: Gina tricot
Byxorna: Pojkväns byxor från Vero moda som jag har klippt till shorts
Väskan: Pieces accessories
skor: converse


Jahapp nu har jag dränkt är i bilder, hehe så nu kan ni sitta och stirra på dom i några timmar :)
Ignorera miffot på alla bilder sen (alltså jag) fula miner görs på vissa, håret flyger på andra, solen i ansiktet på några som gör fula skuggor i ansiktet, men hej det bjuder jag på :D


Visst tog jag lite bilder i Åbo slott oxå, men det var inte lika skoj att fota där... men här är några.

 <-- Kolla noga så ser ni att det är hund tassmärken på vägen :) Tydligen var det för att underhålla barnen (dom ligger nämligen i barnrummet)

 <-- Fängelsehåla 8 meter djup, fångarna hissades ner med rep.

 <-- Åbo domkyrka.

Jasså jasså nu ork jag inte lägga upp flera bilder, men någo säger mig att det räcker nog till ;)
Ni har redan tröttna på bilderna efter dom 5 första, eller hur?? :D
Nu skall jag och sova, jobb imorgon kl.8. Dags att sova då kanske ;) Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: maria

jaa gud va vi had det roligt :) det blev mååånga bilder :-P

2010-05-22 @ 19:58:28
Postat av: sindy

Svar: Jofan de had vi ;) De får vi göra oftare :D Joo bilder blev det såå tusan, det finns dubbelt fler kvar ännu.. Dom här bilderna är bara hälften av alla ;)

2010-05-23 @ 00:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0