:(

Fyy fan jag har hissa prov imon och det kmr gå så jäkla skit alltså.. Jag hatar att läsa hissa det är int någo roligt alls det var roligt ännu när jag gick i lågstadiet men nu fan är man bara trött på allt som har med världskriget att göra. Och man tycker ju att efter att ha hört samma sak i 6 år att man borde kunna det utan att läsa. Haha noup inte när det gäller mig iaf :D Jag kan ingenting... det kmr inte gå bra imon alltså. Men jag hoppas jag får en 5:a så jag är godkänd, men det redan är ganska myki att hoppas på :D Men jag skall pina sandra lite genom att hjälpa mig, hon kan ju hissa så det borde ju bli bra :D Egentligen kanske man sku fråga ville han e ju sånt "proffs" uhum uhum... men det sku ja it ens om ja fick betalt :D hihi.
Nej hörrni nu skall jag ut och sola istället... det kanske hjälper mig att komma ihåg, vem vet. ciao på er :)




minnen minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0