.




anonym
om -:
Varför är du så dum att du skriver alla kommetarer själv,tror du pårikit att man är så dum att man inte skulle märka det?


svar: Ge opp nu sen!! Vem är du då lilla anonyma person som inte vågar säga vem du är? Känner du dig utanför och måst strida? Gör det men nån annan istället tack. Jag ork it bry mig mera. Okej?? Bra...
En sak skall du ha klart för dig... Jag har aldri kommentera här o kmr aldri att göra. Jo visst men det är ju för att jag svarar till andras kommentarer. Men då står mitt namn med. Men jag har aldri kommentera anonymt här och tänker inte göra det heller. Det är andra som gör det och it ja. gick de hem??
Av alla över 100pers så är det nog vissa som har en egen åsikt och som skriver hit. Och som jag har sagt gillar ja it anonyma personer så jag tänker it sitta o kommentera anonymt på min egen blogg. Sluta gnälla på allt. Säg va ja ha gjort dig??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0