<3

Idag har jag varit i pumpis med sandra och öva i hissa i gräset, medans solen värmde benen :D Imon om det är fint väder sticker man dit och sola igen. Det är så skönt där ute på lilla ön :) Men därimot så fastna det inte så myki hissa i mitt huvu, hihi ooops :) Men imon behöver jag int öva på något prov för jag är ledig på tisdag. Så jag kan bara ligga och njuta med jordgubbar :)

OCH VET NI VAD???? Min dator funkar igen jeeeeeeee :D:D:D:D Så nu skall jag visa lite bilder till er :)





Där had ni det :D Skoj had vi i solen, hoppas de e fint väder imon så man kan fara dit och ta sol :D:D


Här kommer bilderna från igår när vi skulle fara med cadillacen.
Den första bilden är på ett bröllop som pappa och jim var på dagen. Dom körd nämligen brudparet med cadillacen till hästö. Därför had vi den till låns av rogge :D

 <-- det är jim som sitter i bilen ;)

<-- brudparet. hihi jim var med för den skullen att han skulle hålla upp dörren för brudparet. Han tjäna 20e bara för det ;)


 
hihi jag och nuttis innan vi for :)


NU skall jag försöka lära mig lite hissa. usch så jobbigt... heippa hej

Kommentarer
Postat av: FiiZi

Nej men fan också haha! Har du också vit eller e din beigefärgad som de annat fanns? :)

2010-05-31 @ 17:47:21
URL: http://fiizis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0