<3

Thihi nu var alla mina "normala" skoladagar över :) Imorgon börjar sista provveckan, vilket betyder 2h skola per dag och sedan hem igen. Och nästa veckas fredag är det någon jäkla picknick på ängen så då är det inte heller nån normal skoldag och sen på lördag är det AVSLUTNING!!! Så jäkla skönt, sommarlovet börjar om 1 vecka :D Fast visserligen skall jag jobba men det är ju nästan som att vara ledig, jag slipper läxor, uppsatser, prov och mycket mer.. heeeelt underbart :D Idag skall jag öva tyska ord, mitt första prov är nämligen det, men jag orkar inte öva till något bra vitsord. Så länge jag är godkänd är jag nöjd. Jag har typ tagit lite ledigt redan, mitt sommarlov har börjat :D

Idag var jag inte ens i skolan ;) Jag var till läkaren där han tog MASSOR av blod från mig :S Jag blev helt illamående och yr så han sa att det ät bäst att gå hem och vila. Det kan finnas en risk att du svimnar om du anstränger dig något mycket nu. Så jag for hem och vila och skolan sket jag i ;)

Nej hörrni plikten kallar.. Hörs när jag har tid och vill :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0