<3

Sitter som bäst hemma, jag har 3h håltimma så jag orka inte vara i skolan :P
Men jag skall tillbaka igen klockan 1 och ha psykka och klockan 3 så skall jag skriva matta prov :S


Detta hann jag köpa innan jag kom hem, hehe ;)




Nya solglasögon :) Dom här kosta bara 14.95e :D



Blått fint nagellack :) 3e.



Skit snygga armband :) 12.95e
och detta lilla smala längst under hörde inte till dom andra så det kosta 5.95e

OCH denna fina väska har mommo köpt till mig :DD Den var på köksbordet när jag kom hem och en lapp där mommo hälsa att de var från henne (och moffa ;)) Sååå jäkla snällt, för jag prata igår om att jag vill ha en ny svart väska som är ganska stor så idag köpt mommo en åt mig... Min fina underbara mommo, och moffa är lika underbar :D ;)




Men det finns bara en sak som jag oroar mig över nu, jag tror det är likadan som maria har. Som jag såg idag :(
Men vad kan jag göra åt de att vi har lika, inte tänker jag lämna tillbaka den iaf för den är så fin :D Så tack snälla mommo och moffa ni är bäst :D Jag såg den även inne i cannys idag så jag vet att den kosta 34.95e. Så ingen billig väska precis :)


Nu skall jag äta något, är sååå jäkla hungrig sen skall jag tillbaka till skolan så småningom... Men de är bara en timma kvar, förutom provet sen slipper jag hem igen och SOVA ;) Ciao bitches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0