00.54

Egentligen borde jag vara och sova redan för jag skall tidigt upp imorgon. Heller jaaa tidigt och tidigt, men det är tidigt för mig ;)
Idag var jag ju och shoppa loss i karis. Jag köpte även ett par jogging skor och ett par shorts. Men jag har inte orka ta bild på dom :)
Ett par jogging skor har jag behöva nu ända sen jag gick på 6:an och då var dom för små redan... Så jag har använt mammas i alla dessa år. Bara för att jag själv har varit så lat att fara och köpa nya :) Men idag köpt mamma ett par åt mig äntligen och jag äälskar dom. SÅ sköna att huhu ;) och sen är dom vita och ljusblå fina fina fina :D

Imorgon skall jag in till karis igen, fast denna gång får milton följa med ^^
egentligen skulle jag ta han idag också men när jag skulle springa i butiker så had han skönare på gården än att vara fast i nån stolpe utanför en butik :)
Men imorgon skall jag fika med sandra så då kan han följa med, uteservering är så jääkla skönt. Att bara sitta i solen och slappa med en latte och fint sällskap kan de bli bättre?? :)

Nej nu skall jag kolla lite film och äta mig fet på chips, mums mums. Ciao på er hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

gott med chips, hihi! :* :D

2010-05-08 @ 16:23:09
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

tack :D

idag ska jag städa -.- sj? :)

2010-05-08 @ 16:49:46
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

okej nice :D

2010-05-08 @ 19:19:05
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0