solsolsol<3

Vilket underbart väder det är där ute ^^
Och vad som är ännu underbarare är att jag är FRISK igen :D:D:D Heller iaf för tillfället, men jag hoppas spysjukan håller sig borta nu!! :S
Visst är det skönt att vara hemma MEN att vara hemma och spy är absolut inte kul, hellre är jag i skolan så det så ^^
Men imorgon sticker jag tillbaka dit. Skall bli skönt att slippa ut lite ;) Men gud så mycket jag har missat :O
Det är största nackdelen med att vara sjuk...
Nåväl månne inte jag klarar mig ;)

Nu skall jag fixa något att äta åt mig... Kommer knappt ihåg när jag sist åt något som stanna i magen, men när man är sjuk så är man ju inte så spec hungrig. Men det är jag nu ;) Sen skall jag ta en lång och skön länk med milton i solskenet och bara ta det lugnt och hoppas på att jag är frisk nu :)

Sköt om er tills nästa gång jag hör av mig ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad tråkigt att vara sjuk.. Kul att du mår bättre :)

2010-03-24 @ 14:41:03
Postat av: Anonym

fin bild<3

2010-03-24 @ 14:41:16
Postat av: Anonym

guuud så fin bild!! Jätte vacker:)

2010-03-24 @ 14:41:35
Postat av: sindy

tack tack tack så mycket, sötisar ni är ;)

2010-03-24 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0