-

jejejejejeeee ÄNTLIGEN var omtenten avklarad ^^
Känns så jäkla skönt, ena provet sket sig andra gick okej, haha :P
Men men det är iaf över och allt man kan nu är att hoppas på det bästa :)

Jag var idag på håltimman till canny och shoppa loss på rean och sedan på pizza med mikaela och sandra :D
Detta köptes i cannys:

 

Blev inge bra på bilden nu.. den ser ganska stor ut, haha ;) Men jag skall ha på den imorgon så kan jag ta bild på hur den ser ut när man har den på :P Kosta iaf 10e (tänkte köpa den ifjol redan, men då kosta den 35e och det ville jag inte betala för den då. Fanns annat jag ville ha istället ;) )



Det rosa nagellacket hade jag från förut, men det ha torka nästan helt för jag hade tydligen inte skruva på korken ordentligt ;) Och det ljuslila tyckte jag bara var för härligt, så fint så fint :) Kosta 3e styck.



Dom här gilla jag för att dom var så enkla ^^
Dom som jag har i örona gillar jag mest :P
(den första bilden blev suddig, jag vet. Men det e för att blixten reagera på dom blanka örhängena, ifall ni inte visst haha ;) )
Dom här kosta 1e.

Sedan köpte jag oxå en mössa :D En exakt likadan som jag redan hade, men den var sönder och jag har försökt hitta en ny men det har inte funnits en som har suttit kiva på. Så idag såg jag att min mössa som jag köpt ifjol var med i rean och det fanns bara en och den kosta 1e. Så det var ju klart jag köpte den och slängde den gamla :D

Men jag skall nog fortsätta söka efter en annan oxå, man kan inte ha för många mössor KOM IHÅG DET!  haha ;)

Nej hörrni nu skall jag kolla lite på tyska ord och sedan sooova :)
Heippa hej.



Kommentarer
Postat av: FiiZi

Haha nåmen om de tröstar så rasar allt väl ner när det är varmt och vi sitter instängda i skolan -_- :DD

2010-03-11 @ 22:01:57
URL: http://fiizis.blogg.se/
Postat av: rosemarie

hehe det är ingen riktig tatuering (a)

, men jag vill ha stjärnor och sånt på halsen .. ska nog göra det när jag blir 17 :D

kram<3

2010-03-11 @ 22:50:28
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: jenny♥

fint :)

sv; åh tack så mkt :D

2010-03-12 @ 09:25:07
URL: http://jvts.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha pratar vi om hunden ?

han heter isåfall zäta & är 3 år :D



ahh as sötta ,)

2010-03-12 @ 20:52:54
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Haft en bra fredag då? :)

2010-03-12 @ 21:20:19
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0