VET NI VAD????

Jag skall nu på lördag ÄNTLIGEN fara och skaffa min tatueriing :D Så jäkla kiva, har velat ha en nu i fleeeera år men har it orka samla ihop pengar heller rikit vetat hudan design jag vill ha :) Men jag visar den sen på lördag, var den kmr vara och hur den ser ut :)
Såå håll er kvar tills dess, den kommer vara snygg iaf ;) Haha
Guud så jag är glad just nu, äntligen har jag orka beställa tid till mig, tänkt göra de för flera veckor sen redan. Men idag tog jag tag i det. Synd att typen bara talar finska, hehe det skall nog bli roligt att se hur det kommer att gå när jag skall stå och förklara min design :D Men jag har redan en bild som jag skall visa åt honom, sen skall den ännu lite ändras på och fixas lite mera osv. Men ni får se sen.. Gud jag längtar :D<3

Men nu till någo tråkigare, öva finska.. men nått säger mig att det kommer gå bra. Vem vet :D
Ciao på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skoj. Kul för dig :)

2010-06-01 @ 17:17:59
Postat av: Anonym

Vad roligt :D

2010-06-01 @ 17:18:10
Postat av: Anonym

Lycka till, hoppas det inte tar så sjukt :)

2010-06-01 @ 17:18:29
Postat av: Anonym

Vad kul. Lycka till :)

2010-06-01 @ 17:18:41
Postat av: sindy

Tackis :) Haha jaa det får man hoppas :P

2010-06-01 @ 17:19:06
Postat av: FiiZI

Jaah de e klart, den var faktist snyggast :D

2010-06-02 @ 11:47:22
URL: http://fiizis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0