Sommarlov!!!

Äntligen :D Det skall jag fira med pizza och pannkaka hehe :) Ute i solen såklart. Idag har jag gjort lite det ena och det andra. Fullt upp hela dagen :) T.ex for jag och lyfta ut lite pengar, det som fattades. Fast jag vet ju inte vad tattoon kommer kosta men jag har 200e med för säkerhetskull. Sen om det är mera så får jag fara och lyfta ut bara om han inte tar kort vill säga :) Aaaah imorgon slipper jag äntligen och fixa min tattoo fy fan så skoj :D Längtar längtar ^^

Men nej nu skall jag äta pizza heippa hej loosers, hehe :D OCH JORDGUBBAR SÅKLART!!!


Kommentarer
Postat av: FiiZi

haha märkte också att de inte var helt lika sen heller :DD

2010-06-06 @ 09:25:11
URL: http://fiizis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0