Shopping

Jahass vad har jag gjort idag då??... Jaa ni INGENTING, typ. Det har ju varit skit väder heeeela dagen och blåst har det också gjort, så när man väl steg ut för att gå ut med hunden och sparka boll med honom på gården så höll man ju på att blåsa bort ^^
Meeeen vad kan man göra en sån här tråkig dag då??? JOOOO shoppaaaaa :D Och det är precis vad jag har gjort :D Fast såklart på nätet, inte går man till någon stan i sånt här väder ;) Men shopping piggar upp en direkt, om man så går i butiken heller klickar hem sakerna från sitt rum :D Detta är faktiskt första gången jag har shoppat på nätet. Katalogerna har jag nog beställt från många ggr, men aldrig från hemsidan :) Man vet ju aldrig om man får sakerna heller inte, finns nästan aldrig storlekar kvar mera ( iof så är det ju samma sak när man skall handla från katalogerna, men men ^^) så därför har jag alltid hållit mig till butiken men nu hitta jag så fina saker som jag LÄNGE har sökt i butikerna men inte hitta :( Men det gjord jag på nätet, billiga OCH min storlek fanns ;)
2st byxdresser, 1 låååååång klänning, måste ju våga köra på en sån oxå :) iof så HATAR jag klänningar som går över knäna för det får mig att se kort ut och den här som jag beställd nu kommer ju till föterna. Så den gör mig säkert kort, men det är ju såååååå SNYGGT :D:D och sedan klicka jag hem 2 par skor :D ett par flipflops och ett par ballerinor i zebra mönster ^^
allt är från H&M. Jag kolla in alla mina favvo klädmärks hemsidor, men inga had något som föll mig i smaken (heller sen had jag det redan ;) ) Men H&M had 2 helt UNDERBARA byxdresser som var under 10 euros lappen :O Så jag slog till direkt :D Jag har sökt efter en perfekt byxdress nu i flera månader men inte har jag hitta i någo butiker, och inte heller på deras hemsidor, men idag hitta jag :D
Och den där långklänningen, gud så fin :) Också under 10 euros lappen :)
Så även skorna :)
Klänningen och flipflopsen kommer redan i veckan, men tyvärr skulle ballerinorna och byxdressarna räcka lite längre :( men för det där priset så väntar jag nog, i Karis finns det inga såna iaf. Och jag har inte tid att fara och shoppa nu på länge... Och som jag sa har inga butiker såna, iaf har inte jag hitta dom.
Men men nu har jag hittat OCH KÖPT ^^

Och nu skall jag fira att jag förlora min oskuld för online shopping men lite godis :D Hejdå på er hörs när jag har tid :)




Glada osminkade  jag som lyckats med min första online shopping ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0