Ny färg

Hej hej på er ^^
Länge sen det kom något upp här igen :) Men nu när jag har tid så skall jag visa er min nya hårfärg :P Det syns it så bra på bilderna :( Iaf tkr jag att det ser likadant ut typ, men i verkligheten så är det lite mörkare än vad jag had förut :) Men jag tycker att det blir fint nu till sommaren med en mörkareblond som sen solen bläker så blir det sådär fint med ljusa slingor osv.... får man ju hoppas, hehe :D


FÖRE:




EFTER:



som sagt så syns det inte så bra nu på bilderna ;) men det är iaf mörkar blond än vad jag had förut, and I love the new color ^^
Mera guldblond nu än sådär ljusblond, nu skall jag vänta att solen bläker det så fint :D Fast jag är ju noga med att ta hand om mitt hår så jag kommer inte låta det bli slitet osv som många gnäller om ;) Jag vill ha hår kvar på huvudet :P PLUS det har blivit ganska långt nu oxå så nu när det kommer ner till ryggen, typ 5cm om inte mera över axlarna så kan jag ha det lite mera lockigt igen :D Jag hata nämligen att ha lockigt hår när mitt var kort, då drog jag plattången flitigt i det, vilket såklart slät på håret även fast jag använd värmespray heller vad det kallas ;) men nu så fönar jag det bara och sen går jag ut, lite tar jag nog med plattången på toparna, hehe. Men det är bara rikit lite :D bara så att det inte skall spräta åt alla håll, men det går det ändå innan dagen är slut men vem bryr sig om sånt :)

Nåja nu skall jag och sova, är så jäkla trött efter en hård dag, natti natti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0