My tattoo

Här kmr nu lite bättre bilder på min första men inte sista tattoo ^^






Jag räknade stjärnorna till 38st :D Kan vara att jag ränka fel, räkna själva och säg vad ni fick det till.. Men tekniskt sätt så har jag 38st tatueringar för tillfället, hehe ;) Men här har ni nu iaf lite bättre bilder på dom jävlarna ;) Jag märkt att dom syns bättre på bild när jag fota med svart/vitt :D Haha daaa-aa liksom ^^
Godnatt på er nu <3


PS: Alltså gud så en tattoo kan se ut på så många oliks sätt, på några bilder är den smalare och längre och dom sista så kort och bred.. Men dom bilderna som den är lång och smal på så det är såden ser ut, dom andra ser mindre och bredare ut pga hur jag står och "töjer" huden ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick det också till 38st :)

2010-06-13 @ 12:59:52
Postat av: Anonym

Det är 38 :)

2010-06-13 @ 13:00:06
Postat av: Anonym

Fan så snygg den är :D Jag vill också skaffa :) Jag räkna det också till 38st :D

2010-06-13 @ 13:00:41
Postat av: Anonym

Skit snygg! Tog det sjukt?

2010-06-13 @ 13:00:55
Postat av: Anonym

Faaaan så cool :) Jätte snygg :)

2010-06-13 @ 13:01:24
Postat av: sindy

Hej hej på er anonyma ;) Ni vet ju att jag inte gillar att ni kommenterar så, men men ni tycks inte ändra er. Jag får ju kommentarer iaf så jag borde ju vara nöjd ;)



svar: neeej det tog inte alls sjukt. Japp jag tycker själv den är skit snygg, hehe ;) Jaaa du, om du vill ha en så är det bara att skaffa en. Dom är inte billiga men dom är snygga :D

2010-06-13 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0