Jess




Imorgon är det sista provet, gud så skönt ^^
Och hittills har jag lyckats hålla mig ifrån allt som heter underkänt. Det är oxå helt underbart. Vem orkar komma på sommarlovet och skriva omtent?? Inte jag iaf :D Och finska provet som jag had idag var LÄTT eller jaaa ganska ;) Jag är ganska så säker på att jag kommer ha godkänt. Det känns så iaf. Men nu när jag sa sådär så har jag underkänt, vänta bara ;) Men imorgon så är det psykologi som gäller så det skall jag kolla lite på. Jag skall gå ut i solen nu med boken med mig och bara njuta av värmen och att det bara är 2 skoldagar kvar, 2!!! Helt sjukt ;) Och att på lördag händer det något såå jävla underbart att jag längtar ihjäl mig, äntligen tar jag tag i saken. Sen kanske man far ett varv till ekenäs på kvällen om vädret är bra :) Men hur jag kommer hem är en annan sak. Jag kanske skall be snällt att Sam kommer efter mig någongång sent om cider. Nej hörrni ni får ha det så bra i sommarvärmen nu, ciao på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0