<3<3<3<3

Idag var jag då och fixa min tattoo. Ja det skulle ju vara redan på lördag, men jag hade ju inte rita bilden själv (villd ju att han sku göra det) men jag had ideér och en bild med på hur jag har tänkt och sedan rita han den åt mig. Tyvärr skulle han vidare redan kl 2 på lördagen så därför hann vi inte laga den då ;) så det for ända tills idag :) Och jag är helt super nöjd med hur resultatet blev, det är som ett stjärnfall heller jaaa stjärnor som faller ner kan man mera säga ;) precis som jag ville ha det, I löööv it ^^

Bilden är ganska dålig nu, skall ta en bättre nån annan dag, stjärnorna ser suddiga ut och det kan vara lite vitt här och där och det ser ut som om stjärnorna är halv färdiga. Men det är salvan som jag har på mig som gör det ;) Men visar bättre bild sen när jag inte har salvan som "stör" ^^



I´m in love, hehe nej men jag blev nöjd ^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Varför stjärnor? :) Fin tatuering, var gjorde du den?

2010-06-07 @ 23:01:14
Postat av: Maria

oj den blev ju bra :), men skulle du inte ha den större mot axeln? xD tog det sjukt sen elr gick det kanon? :-P

2010-06-08 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0