I LOVE SUMMER

Fyy fan så skönt med sommar hörni ;) Och nu när det äntligen har blivit varmt och skönt pårikitgt oxå, vill säga VARJE DAAAAG :D Idag vill jag bara ligga på stranden och sola och bada och ha det skönt skönare skönast :D Och det får jag oxå, ja kmr tvinga Sandra med både idag och imorgon :P Så jag oxå kan börja få lite sol ;) Jag fick ju inte vara i solen på 2 veckor :O och sen har jag inte haft tid att bara ligga och stäka så det är synd :( men nu jävlar skall jag se till att bli bruuun :D

Men heippa på er, nu far jag och tjuvstarta genom att ligga på bakgården först lite, hiihi bye bye ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu, hur kommer det sig att det ser ut som att du har färg på benen, när du egentligen är BLEK :D hah

2010-07-03 @ 21:18:59
Postat av: sindy

Sandra va tyst!!!!!!..... ;)

2010-07-05 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0