hej hopp gummisnopp

Hejsan hallo på er. Jag vill sova :S men det fan får it man :P Denna tid som har gått nu (sen jag sist skrev) har jag simmat,sola,shoppa,äti ;) och fota en massa + VARI PÅ EN JÄKLA MASSA KALAS!!! Idag var jag på min halvfammos kalas och imoron skall jag till åbo på kalas :P Men det är ju gott med kaka iaf ;)
Btw har ni testat Hugo boss´s parfym?? Den doftar såå jäkla gott, jag köpt en flaska åt mig nu i torsdags då jag även köpt 2 skjortor, ett par shorts, leggins, smycken, 2 par skor, linnen, deo och lite annat smått och gott. Jag fick oxå ett paket från H&M där det fanns en byxdress ;D hur jäkla sköna e it dom då?? :)

Parfymen : 
min nya favorit :D

Imoron på kalaset kommer jag si ut såhär....




länge sen jag had upp nån dagens outfit ;)

Kjolen: H&M (köpt i vintras, används nu först)
toppen: Vero moda (köpt på torsdagen, har en i svart oxå med rosa blommor)
skorna: Wildshoe (köpta för ett par år sen men har bara haft dom 1ggn :S lite synd)
Armbanden: Cannys (det breda silver köpt jag på torsdag,det är lite bredare än på bilden. Men det svarta armbanden skymer)
ringar: Cannys (den stora bollen är köpt i torsdags, den andra föra året från faces ;))
Halsband: Ingen aning, present.
Väskan: Second hand, märket G.VERSACE ;)


Det var det :) Hörs när jag har tid pånytt, hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0