vad händer imorgon?

jaa-aa det kan man ju fråga sig :P iaf vet jag att jag skall fixa min muntliga bokrapport, som jag borde ha haft för 2veckor sedan, men si nej jag var sjuk:/ och nu har jag typ glömt hälften vad jag skulle skriva och jaja jag kunde ju ha skrivit den tidigare... men hade jag tid? NEPP  jag har inte haft någon tid alls :S och sedan skall jag väl fixa lite andra läxor, så min lördag kommer nog vara mycket tråkig men skön ;) för jag skall försöka vila ut mig riktigt ordentligt så att jag sedan kan börja öva till provveckan som börjar på onsdag Oo, oh my god... det kommer gå sååå dåligt så denna gång, jag har varit för mycket borta :/

Men det är bara att bita i det sura äpplet och öva på bara ^^


men nu skall iaf denna sindy och tutta och få en mycket lång och skön sömn :D

vi hörs imorgon istället, puss puss <3



såhär brukar det se ut om kvällarna hos mig, fast nu för tiden är ELLE tidningen utbytt mot skolböcker... men såhär aktiv är jag :P
och chockladen är heeelt klart utbytt mot vanligt godis ist ;) ibland är det got iaf kitkat och marabo apelsin, nam nam :D
jaja nuu slutar jag med mitt ointressanta skrivande, bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0