my friday

has been PERFECT, fast lång och mycket tröttsam men ändå bra :) jag skulle ta massor av bilder idag, men jag säger bara MEN vem hade inte glömt ladda kameran månne??? VEM?? alltså jag blir så besviken på mig, allvarligt :P

nå nå inte sörja över det, idag var jag ända till halv 4 i skolan Oo mmm kanske inte så kul på en fredag precis. Men egentligen sluta jag redan halv 3 men jag har som sagt varit sjuk nu i ett par dagar så jag hade massor av uppg att göra och jag behövde sandras böcker för att sedan kolla vad jag skulle göra och för att få allt rätt m.m :) så även hon måddes bli kvar där, muhahah rätt åt henne ;) sen fick hon brått hem och städa he he he I´m evil :D

sen kom även jag hem, ut med hunden direkt,hem igen, dammsuga, chilla lite, åt en mycket god munk ;), ut med hunden, hem till bastun och sedan TORTILLAS :D meee love :P så nu är masun mycket glad :)
sådär såg min dag ut idag :) och nu chillar jag igen bara och håller på somna, sov bara 3h i natt Oo wtf liksom :/ men men imorgon sover jag läänge :) härligt <3


pusu till er gullisar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0