jahapp

jaajaaa då var samhällsprovet över. Heller jaaa, jag kommer ju att få ta om det på omtenten... Men men för stunden är det iaf :P faaan alltså, jag skulle verkligen öva på det :/ men jag hade pårikitgt ingen tid, visst det låter ju lite ööh inte tid?? Man har alltid tid!... Men nej inte jag och inte denna gång. Det harmar faktiskt jätte mycket att jag inte hade tid :S för jag orkar inte ta om det heller, men då skall jag iaf satsa :) Heller jaa, jag skall ju inte säga något ännu heller jag vet ju inte vad jag kommer få, men jag hoppas hoppas hoppas att jag har 5, för då är jag godkänd och just nu är det allt jag bryr mig om! :D Men seriöst det blev det nog inte, inte med mina svar....

nåväl annors har dagen nog varit helt okej i det stora hela :) och ännu bättre är det att jag är ledig imorgon, för jag har inget prov och ingen förberedelse :D Härliiiigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0