hemmalördag

Är dom bästa ;) haha nej men ibland är det nog skönt med såna oxå :D och idag har det helt klart varit en sån :) idag när jag vakna traska jag iväg med min underbara hund ut i det vackra vädret med solsken och allt, på en 2h länk, lovely :) sedan hem gjorde mig klar och for snällt med mamma till stan ett varv och sedan tog vi en kopp kaffe och hyrde film och sedan hem, sen har jag bara varit inne och mysigt och sett filmen  :) har varit sjukt kallt idag :/ miltons koppel frös t.o.m fast på länken så det gick inte att släppa honom löst när vi skulle gå i skogen :)

så det var typ det jag har sysslat med idag, kanske inte precis den spännande lördagen ever men kul har det varit för det :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0