23.24

jo hej som ni alla redan veeet så suger jag på att blogga :) min blogg blir uppdaterad en gång i månaden typ.. inte så bra inte :P
men iaf halva min vecka ha varit helt skiiiit heller nej hela veckan har varit det.... dom två första dagarna plågades jag i skolan inte roligt inte, då var jag redan flunssig och hade sjukt i halsen och sedan på onsdag fick jag feber :/ så nu har jag bara sutti hemma.. men imorgon skall jag nog fara till skolan :) och på lördag blir det feeest jeeejeejee :D:D fina grejjer :P så jag måste fixa någo kläder till det också, mjauu :) men men nu kan jag inte sitta här mera... måste sova så jag orkar till skolan imorgon :P jee verkligen, whohooo skolan ääääger..not... kan vi inte bara få ledigt igen?? :( nåväl den dagen kommer ;) ciao på er nu... en trött sindy skall krypa under sängen och hoppas att flunssan och de onda i halsen försvinner.. kunde inte det fara med febern?? varför skulle de stanna?? :( nåååväl vem bryr sig, nu tutta så blir allt bättre kanske :)

au revoir :D<33


 hihi samma bild som förra gången ;) men de får ni leva med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0