UUULAALAAA


dom här skorna är egentligen inte såå snygga ;) Men iaf skall jag köpa nya gladiator skor, jag har redan ett par som jag gillar så in i norden, dom har fransar och allt vad dom har och jag gillar dem, men det finns alltid plats för nya ;)      
   

skjortor från gina tricot ^^



Västen vill jag inte ha men den var nog bara med i denna bild ^^
Och den svarta rocken vill jag ha i grå färg istället för jag har ungefär en sån där svart redan :)


 
Jag tänkte köpa dessa byxor i fjol redan, men jag hitta inga som jag kände att jag verkligen ville ha. Men dom här svarta skulle jag nog inte säga nej till, heller kanske de rosa ^^
Man kan ha dom lika bra hemma som när man går ut och de är jätte sköna :)

'    

Dom här 2 kjolarna är så söta och något som jag gärna har på mig i sommar, skall söka efter liknande när jag är i stockholm ^^



                                   MEN DET SOM JAG ABSOLUT SKALL HA MED MIG HEM ÄR.....




Även en sån här skulle jag ha köpt för länge sen ;) Har ingen aning varför jag inte gjorde det :O Men nu har jag bestämmt mig att när jag far till sverige så skall jag köpa denna :D Visst den finns ju här i Finland oxå men den är billigare där :D:D

Detta är typ lite av allt som jag skall söka efter när jag sticker till sverige nu på torsdag ^^
Iaf skall jag kolla in många skor, och annat skoj.
Och sen skall jag köpa en vit bikiniunderdel, japp ni hörde rätt bara en underdel ;) För jag har massor av bikini toppar som jag har köpt för lääääänge sen och snygga är dom men jag hatar typ nedredelen på precis ALLA så nu skall jag köpa en vit med band som jag kan använda till alla :D För vitt passar ju till allt så det skall nog gå :)

Men jag kommer ändå inte kunna köpa så mycket :( fast jag skulle vilja det men jag måste ju tänka på att allt skall rymmas med hem :D Jag får väl ta en skild tom kass med, haha ;)
ÅÅh jag längtar till torsdagen :) Och jag har även ordnat någon att passa milton ^^
Så allt är klappat och klart.


Kommentarer
Postat av: agnes

ja, den ær himla fin!



fin jeansjacka!

2010-02-22 @ 10:17:44
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: S

sv: Ja visst är dom=)

2010-02-22 @ 10:25:52
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag gillar farkkurocken och kjolarna ! :)

2010-02-22 @ 12:40:46
Postat av: elin

så fina saker :)

2010-02-22 @ 12:46:37
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: jenny

fint

2010-02-22 @ 17:35:46
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0