uschuschusch

Jag hatar den här dagen :S först fick jag bara 1h sömn, men ni vet ju hur det är med mig.. Sedan upp och gå trött som fan och skriva finska och det gick nog åt rumpan :P Sen hem då, sov 3h så man kanske sku orka med moddan. Så den har jag kämpat med nu men jag är så jäkla trött så jag kommer lägga mig SENAST 11 idag :) *stolt*. Men jag kommer inte lära mig ALLA jäkla gubbar som är med i moddan :S:S:S ÅÅh jag hatar den här provveckan, alla ämnen har gått helt åt skogen, visst det kan ju nog bero på min lathet men jag har helt enkelt inte orka den här gången... Och att jag var sjuk jätte mycket precis före hjälpt ju inte så mycket, nej nej :)

Men nu skall jag sluta sitta här och gnälla över min dåliga dag ;) Skall läsa modda istället.
P.S. ursäkta för den dåliga uppdateringen men som sagt provvecka.............



  

haha ber om ursäkt men ibland har man tråkigt :P
Men jag menar helt klart finlands next top model!
Jag bjuder på denna, ibland måste man ju :)

Kommentarer
Postat av: Li<3

hahhha spelar ingen roll =)

2010-02-02 @ 16:46:40
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej satan...

2010-02-02 @ 22:28:12
Postat av: sindy

anonym: joo tack jag vet jag är så jäkla snygg, du skulle inte ha behövda. puss puss :P

2010-02-03 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0