SOMMAR...

.... VILL jag ha NUUUUUU !!!!!!!!!!!!!! Fan oxå med all denna snö >:/ jag hatar det... JAG vill ha sol och värme och jag vill ha det nu!!!

Denna dag har nog varit ganska bortkastad ^^
Som sagt sandra var här men hon for halv 2 för att fara på träning.... VAD SA JAG ATT SKULLE HÄNDA ÅT DIG OM DU FAR??!!! MEN du lyssnar aldrig. så skyll dig själv :D

Nåväl sen hjälpte jag till lite med maten, duktig som jag är och sen har jag bara umgåtts med tv:n och milton jeee vilket intressant liv mina vänner ;) Men nu på torsdag bär det av till Sverige så det blir kulkulkul :D




Midsommaren 2009 på Åland ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa, jag vet att jag borde lyssna på dej lite oftare ;) Men detta får jag nu klara av.. denna smärta, men jag fixar det.

2010-02-21 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0