Shopping :D

Idag vakna jag redan 10 vilket är mycket ovanligt för mig, sedan klockan 2 traska jag iväg med milton till stan för att köpa en selen åt honom ^^
Han satt så fint inne i butiken medan butikbiträdet pröva selen på honom och hängd över honom osv.. Han är nämligen jätte rädd för främlingar så han brukar inte ens någon röra honom, mem idag var han ju på shopping så han måddes väl bara bita ihop :D

Sen har jag inte gjort så mycket annat idag, haft en lugn och skön måndag ^^






Den är inte så invecklad som den ser ut ^^

    

hihi jag gillar den sista bilden på honom ;) Han skulle just precis slicka sig runt munnen när jag knäppte bilden :P


Han fick även en boll som man sätter godis i och sedan skall han rulla på den så det kommer godiset ut ^^
Jag köpt en sån i sommras typ åt honom men en annan modell men den försvann någonstans :O Men nu fick han ny, för han gillar att bara kunna rulla på en boll och så ploppar det godis ut ;) Vem skulle inte det liksom.. Så nu leker han med den hela tiden. Fick gömma den så han kund gå och sova någon gång :D


    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken stilig man du har ;)

2010-02-22 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0