Nejnej voivoi :/

Usch och fyy! Idag blev jag sjuk igen :/ Jag hann bara innanför dörren idag så måddes jag springa till vessan och spy, tur hann jag hem iaf :S Nåväl det blir nog ingen skola för mig imorgon, kanske inte så bra att gå där om man har spy sjukan... Men på torsdag skall jag iaf pina dit mig för jag skall inte missa penkis :D Men därför kommer jag vara hemma imorogn så att jag är helt säker på att jag kommer orka på torsdag. På fredag kommer jag vara helt och hållet bort från skolan, jag skall och hälsa på sam till militärn och efter det skulle vi någonstans. Och tydligen skall vi fara redan klockan 11 till sam så vad behöv jag vara 1h i skolan innan. Istället är jag hemma och får allt gjort som skall göras innan vi far på världen :)


Nåväl nu skall jag krypa under täcket och drömma sött och om att jag blir frisk!!! Jag vill inte vara sjuk :/ Iaf inte ha spy sjukan :S Blääää...



Detta hade jag på mig idag :) :


 <--- tänkte ha farkun till den först men sedan ändra jag mig till mina lack tights.


 <--- till dom här då för er som inte visste ;) Jag tänkte ta bild på dom och skjortan tillsammans men orka inte :P

Skjortan är annors ny, köpte den igår :) Har länge vilja ha den men jag tyckt den kosta för mycket 24,95 likosm! Men nu köpt jag den för 7,95 jeee ;)

Men men nu och soova, kanske ;) Bye bye skriver mera imorgon, pusu :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0