Min fredag...

... Var underbar och sköön ^^. Först for vi ju då klockan 11 till ekenäs.. där vänta vi sen till 12 på att dom skulle börja svära eden och FYYYYYFAAAAN så jäkla kallt det var, det blåst och snöa helt jätte mycket!!!!!! Jag fick påriktig chock så jag frös sen ännu massor fast jag var inomhus :O Jag sluta aldrig, hehe ^^

Efter att dom had svurit eden for vi och äta(ärtsoppa, alltid det som serveras på den här dagen) sen sökt vi opp sam och kolla in hans rum osv sen upp tills soldathemmet och äta munkar, nami nami goda munkar där :D:D
Sen for vi hem igen, heller ja till butiken först och köpa lite saker till mina muffinsar :)

Sen kom jag hem och stog i köket hela dagen typ, haha nånej nånej :) När muffinsarna var klara for jag ut med milton och sedan och bada bastuuu ^^

Och nu är det film som står på schema :D

 <-- Mysit med mina bebisar i sängen har jag oxå ^^

Men milton får inte/och vill inte sova i sängen på natten så han tuttar breve i soffan sin :) skönt för mig det för jag skulle inte få sovit om han låg med i sängen, sängen är för liten :D Men hundarna skall ju inte sova i sängen med människan heller! Kom ihåg det mina vänner, hahha ;)

Och suti ligger i stolen och sover ^^
Fast han brukar nog sova med mig i sängen, men han har inte kommit ännu men vänta bara när jag börjar prassla med godis påsen så kommer han nog ;)


såhär är läget för tillfället med dom--->    

Milton har inte hunnit upp till soffan ännu ^^
Men det kommer :P

mina sötisar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0