Hemmahemma

Idag var det en mycket kort dag :P Börja som sagt 10 och sluta klockan 1 så fin måndag har jag hittills aldrig haft :)


Dagens outfit:


   

Detta tänkt jag ha till först men sedan ångra jag mig till detta istället---->

 Lack tights: Vero moda
                                                        Toppen: Vero moda


På dom första bilderna:
Lack tights: Vero moda
Toppen:Only
Rocken:Gina tricot
 

Jag vet att bilderna har världens sämsta kvalite men vad skall man göra åt det ;) Annat än köpa ny kamera, men det har jag inte pengar till nu för tillfället :D Och före det skall jag ha ny telefon,säng,soffa,tapeter och massor av kläder så det tar nog en tid innan kameran kommer :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

var skrev jag om illamående? kommer inte ihåg den kommentaren.. i vilket av dina inlägg?



snyggsnygg outfit!

2010-02-08 @ 13:41:16
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0