Hell no..

... Jag vet iaf vad jag inte skall söka efter att köpa när jag kommer till sverige :)



 Hur jäkla hemsk är inte denna ring??! Vem skulle vilja ha något som är fast i alla fingrar, skall man liksom röra på ett finger så måste man röra på alla... Jag skulle få panik av att ha fingrarna fast på detta vis typ :)





När jag såg en liten bild på dessa leggings trodde jag de var leopardmönster, men inte var det det inte. Utan istället var det hemska spräckliga,glitter mönstrade fula jävlar!! Usch och fyyy... Jag ÄLSKAR leggings, så snyggt och bekvämt och man kan ha dom hemma och mysa i soffan med heller gå ut och festa med.. Och det är alltid lika snyggt.. Men som dom här skulle jag inte sätta på. Kanske om det var någo Maskerad fest och jag skulle klä ut mig till 80-tals disco diva :D

Vad tycker ni om dom??


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemska

2010-03-01 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0