Söndag

Hejhej mina vänner.

Nu sitter jag här igen med färg i håret och snart skall det sköljas ut. Men jag gissar på att det blir inte så bra ännu heller, måste vänta en tid och sen fixar jag det :) Men faan jag vill inte ha fejk blondi hår -.-
Jag vill ha MIN FÄRG!! Men snart kommer den igen :))
Nåväl vill ni veta något underbart??? imorgon börjar jag klockan 1!!!!! och slutar 2 :DD Jag börjar varje måndag kl.1 men efter julen börjar jumppan så då slutar jag nog 3 men ändå börjar man juu 1!!! Tänk hörrni att ligga och dra sig i sängen till 11 eller 12 på en måndag, ojoj livet i gymnasiet är för underbart :)
Nej nu skall jag äta lite godis innan jag skall skölja håret. Som vi had billigt som faaan i butiken på lördag, 2.99 för 2kg kosta det :)
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0