Självständighetssupé!!



Först tänkte jag ha några av dessa skönheter imorgon på självständighetssupén. Men sedan tänkte jag om... visst den röda är helt underbar (bältet hör inte till klänningen) men det känns lite väl uppklätt för att sitta i en gymnastiksal och jag skulle säkert vara den ända som skulle ha klätt upp mig med långklänning. Inte för att det skulle vara ett problem heller, vi firar ju ändå vår självständighet men lite kan man ju skruva ner.. den skulle jag ha tagit om jag var bjuden till tarja halonens bal! Och den svarta som är så enkel men ack så fin i grekisk modell, men jag kände också att det var ett nej.. julfesten finns ju alltid. Även fast jag har en klänning till det också.

MEN TILL SLUT BESTÄMMDE JAG MIG FÖR DETTA, OCH DET KÄNNS HELT RÄTT!!!




Jag gjorde tappra försök att ta bilder på skorna men utan blixt gick det inte så bra... och fota nu sen med blixt mot spegeln liksom, hur bra skulle man sen se.
Men detta känns helt klart som en supé outfit och jag hade det redan planerat i huvudet för flera veckor sen :) Men ändå ville jag försöka med långklänningarna med det gick inte. Denna skulle det vara.
Jag hoppas bara supé är bättre denna gång, det var ju lovat mera program. Ifjol satt man ju bara vid borde och stirra på varann. Men nu skulle man väl få se på något annat :)

Nu tillbaka till biologin och sedan var provveckan över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0