My hair.

Innan jag börjar så vill jag ge lite beröm till er som orkar klicka in på denna skit blogg fast jag inte ens har uppdaterat för jag är så tråkig. Men jäklar var många som kommer dagligen ändå. Kan inte säga annat än vad skoj.

Nåja nu till mitt inlägg, jag visa ju aldrig hur mitt hår blev till sist. Och det blev jag påminnd av en anonym (igen engång) som ville se resultatet.
Jag färga ju först på lördag och då blev ju det blont men det skifta lite i gul/oranget pga av att jag hade så mörk färg innan. Sedan på söndag laga jag pånytt och då först blev det ljusblont, fast bak i nacken (där det hade slitits minst) fanns det ännu massor av mörk färg och lite gult. Så på måndag färga jag även det så att hela håret blev ljus. Visserligen så där som det var som mörkast så är det ännu mycket mörkare blond och lite i gulnyans. Men det är längst under riktigt vid rötterna som syns om jag lyfter upp övre håret. Men jag orkar inte bry mig om det för nu skall jag ha en paus från färgning om jag vill ha något hår kvar. Och pårikitgt så är jag såhär ljusblond, och det fan är jag stolt över. Jag har färgat det mörkt ett par ggr men ångrar mig alltid.. och nu senast så hade jag en gammal mörk blond färg från sommaren så jag hade inte min rikitga färg heller före jag färga. Men såhär ljusblond är jag pårikitgt fast mera naturligt såklart, man ser ju med pannan att detta är färgat nu men det bryr jag mig inte om.. min utväxt blir ju inte brun iaf utan blond,Och jag skall se till att sluta hålla på att färga det mörkt nu och istället hålla min fina ljusa blonda färg :) Och jag kommer inte färga min utväxt heller sen när den kommer! Det kan jag säga redan nu och sedan får ni sitta och viska breve mig hur mycket ni vill men jag färgar inte den... jag vill it hålla på färga hela tiden och jag vill inte ha mitt hår rikit platina blont som det var nu när jag färga det. Så utväxten kommer få vara tills hela håret har samma ljusa färg igen... nu har jag ju tvätta det ett par ggr så nu ser det ju redan mera ut som min riktiga färg. Plus att utväxt och mittbena är en av vinterns hårtrender, tänk på det ni som färgar av er håret. Nåväl nu skall jag sluta gnälla om håret och visa bild istället. Enjoy




Nöjd är jag för det börjar redan bli som min rikitga färg och jag gillar att det skiftar i olika nyanser i olika ljus, då är det mera naturligt än om allt skall vara samma rakt igenom.. det skriker rikit fejk då ^^
Men kolla nu sen hur slitna topparna blir... måst nog till frissan.
I´m blond again and I like it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0