I´m a blond bitch again!

Tjenixen, jag har då som rubriken säger färga tillbaka mig till blond :) Heller jaaa som bäst skiftar de i gult/oranget pga att jag var så mörk blond när jag färga de.. jag far troligtvis och köper ett paket till imon så man blir ordentligt och inte någo gult.. heller sen använder jag silverschampo som vi har hemma. Jag borde redan första gången använda 2 förpackningar när jag har så långt hår, så man vet ju på förhand hur resultatet blir. Och jag hatar att blondera håret, de ser så jäkla fejk och äckligt ut men eget fel när jag färga det mörkt och sen vill bli mitt ljusa normala blonda igen :) Men jag skall fixa det ordentligt imorgon och sedan får det bara se fejk ut ända tills min färg kommer! Usch så fult de e med fejk blont hår, jag vill icke ha de icke -.-
Men snart har man egen färg allti någo att se fram emot. Nu är det film och popcorn, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0