Happy new year....

Eller något.. jag har absolut noll stämning detta år -.-
Jag har luggi och sovi några timmar och hela dagen har det inte alls känts som nyår.. helt som vilken dag som helst liksom. Och hela familjen ha "fira" som vilken fredag som helst..
Jag går omkring i söndriga leggings o osminkad, jag satsa på nyårs outfit. VERKLIGEN!!!!
Och som de ser ut kommer jag vara lika osocial hela kvällen.. gott nytt år till er som orkar göra något.
Jag har aldrig fattat hela teini grejjen med att stå ute bara för att, och supa sig full. Klart man skall skåla in nya året men orka vara full som en gris för att de e såååå cooolt -.-
Nejnej jag är väl för gammal för att fatta den coola grjjen, men jag skall iaf mysa hemma med min cider och chips och skjuta raketer och ni andra för göra vad ni vill. Glad påsk för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0