Grattis suomi

Den som har missat att finland fyller 93år idag har tammifan bott under en sten hela livet! Men detta har inte varit en bra dag för vår familj, orsaken lämnar jag utanför bloggen. Vissa saker är för personliga för att hela världen skall behöva läsa och veta!! Och japp hela världen... men vet aldrig om en thailländare råkar skriva sindysophie på google så e den på min blogg direkt... har man valt att vara på internet måsta man veta att ALLA ser det man skriver... om jag nu inte sätter lösenord på blogger ^^

Men från en sak till en mindre viktig sak, men något jag stör mig på..... Jag fattar inte varför Cindy, Sindy, Zindy, Cyndi, Syndi inte har namnsdag?! Fatta så jäkla sjuka namn det finns som ingen normal människa vill döpa sin ungi till. Låt mig visa..........


Svea, Alfrida, Rut, Hannele, Baltsar, Augusta, Erland, Sigurd, Jannike, Frideborg, Hjalmar, Hilda, Hildur, Freja, Bodil, Boel, Göte, Göta, Karla, Joar, Disa, Hjördis, Ansgar, Anselm, Agata, Dorotea, Dick (hihih lika kul varje gång), Berta, Franciska, Yngve, Evy, Agne, Sigfrid, Fritiof, Hilding, Torun, Sigvard, Sivert, Torgny, Torkel, Lage, Erna, Tora, Ebba, Ebbe, Edla, Egon, Maud, Gilbert, Gertrud, Gerda, Ester, Hervor, Gudmund, Ingemund, Nanna, Irene, Irja, Helmi, Irma, Irmelin, Ottilia, Tiburtius, Volmar, Olaus, Amalia, Vega, Engelbrekt, Tyko, Gotthard, Erhard, Reidar, Reidun, Esbjörn, Styrbjörn, Märta, Märit, Halvard, Halvar, Desideria, Vanja, Urban, Beda, Blenda, Ingeborg, Borghild, Petronella, Rutger, Ingemar, Gudmar, Boris, Berthold, Eskil, Aina, Aíno, Hakon, Margot, Axelina, Torborg, Torvald, Germund, Görel, Alvar, Salomon, Rakel, Fingal, Elof, Rosita, Esaias, Örjan, Hermine, Folke, Ranghild, Rangvald, Reinhold, Reine, Botvid, Seved, Algot, Uno, Estelle, Brynolf, Signe, Signhild, Bartolomeus, Gurli, Hampus, Albertina, Vidar, Justus, Justina, Alfhild, Gisela, Adela, Helny, Åslög, Daga, Magnhild, Tekla, Tryggve, Enar, Rigmor, Ragna, Evald, Osvald, Bror, Erling, Finn (fem fel), Sibylla, Severin, Eilert, Ingalill, Eugen, Eugenia, Leopold, Vibeke, Naemi, Sissela, Klemens (har du mens), Malte, Ossian, Beata, Barbara, Virginia, Gottfrid, Assar, Natanael, Abel, Set.

För att näma några liksom... och kanske en av er ville/orka läsa alla konstiga namn,.. men jag säger bara ALDRIG I HELVETE ATT JAG SKULLE DÖPA MIN UNGI SÅHÄR... den skulle fan bli retad så in i norden.. Och okej vill folk döpa sina barn så ok för mig då men om alla dom namnen kan finnas varför skall SINDY räknas bort?? vi kan istället ta bort alla dom namne som dom har från början och sedan sätter dom bara "tina" på slutet typ albert----> albertina -.-

Så onödiga, men vill dom finnas så okej men nog fan i helvete är Cindy/ Sindy bättre och vanligare än Hakon....
Nej nej jag har tagit upp detta förr men jag kan inte fatta att alla dom namnen går som man aldrig har hört.
Nej nu och kolla film... så lämnar vi detta med att veta att SINDY e bäst :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0