Friday is the best fucking day

Hejhej, ett tag sen sist igen.. men ibland orkar man bara inte skriva. Jag har inget intressant att skriva om nu heller för den delen. Idag är det ju fredag för den som inte kan veckodagarna och jag börja klockan 8 och sluta 10 :) Det var ju skönt men lite onödigt egentligen, man hinner ju bara till skolan har 2 ynkliga timmar som ännu till var samma ämne och sedan hem igen -.-

Men jag fick åka så då kan man offra sig. Sedan kom jag hem och gick ut med milton o sedan fixa jag prao plats åt mig, vi har sini flexvecka vecka 9. Alltså veckan efter sportlove för den som inte kan veckorna. Och nu efter jullovet skall vi välja kurser som man skall ha. Men man får välja mellan kurser heller prao och jag valde att fara på prao, mycket bättre än att vara på tråkiga timmar... Förra året var jag på drama, det var ganska speciellt om man säger så. Men roligt var det ju nog men inget man gör om. Och iår är platsen jag skall till nära mitt hem så det är skoj.. mera om det sen när jag har börjat.
Sedan kom jag hem igen och så sov jag och gick på länk och sedan bastun och tacos... det var jääääkla länge sen jag åt tacos.. förra året åt man ju de fan varje vecka, då had man de på hjärnan.

Men nej hörrni flickor och pojkar nu skall jag kolla sönheten och odjuret :D Hej jag heter sindy och jag är 5år!! Nej men ni skulle pårikit se min hög med klassiska disney filmer på mitt skrivbord för tillfället.. och alla skall jag se om och om igen. Det är såå skoj!! Och sedan sova imorgon är det jobb igen från 8-16. Good night!



bjuder på en sommar bild såhär i härliga vintern. Jag gillar denna bild, när man fota svart/vitt och solen lyser upp hela mig och vinden i håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0