shit sista dagen innan skolan

Kan ju tycka att det är kul till en viss del men sen igen vem vill att sommarn skall vara slut??
Det jag mena till en viss del är att det betyder att hösten kommer snart och jo den är mysig och härlig och allt där imellan, men det betyder inte att jag vill att min ledighet skall vara över. Meeen månne man inte klarar sig, imorgon skall jag och handla nya böcker och pennor och allt vad som kan tänkas behövas, hihih jeee för shopping ^^

Nu skall jag njuta till tusen över min sista lediga dag för denna sommar och sedan ut på länk och avsluta dagen med en kopp kaffe hos min mormor och morfar, hej då snuskungar <3




putmagen på plats efter att just fått i sig goda gräddpotatisar och biff, kan det bli bättre. Men ska ju ut och länka ner den snart igen ^^
Sen är jag även osminkad i smutsigt hår och står framför min smutsiga spegel och tar egobilder på mig själv hihihi a perfect sunday that everyone sould have ^^





alltså kolla in miltons blick på denna bild, skulle vara kul att veta vad han ligger och tänker om sin matte just nu. Men jag är ganska säker på att han kommer skämmas senare idag ner han hamnar gå ut med mig.
btw visst ser jag gravid ut??!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0