Lugn tisdag

Tjena hallo.

Idag har jag umgåts med maria och matihas och det var ytterst trevligt. Jag och maria hade jäkla kul iaf mycket skratt och minnen men matihas önska nog bara att jag skulle gå hem så han skulle slippa allt tjejsnack och dom tråkiga programmen ;) hihi men det händer ju så sällan att vi träffas :P
Men inte för att han klaga heller utan satt snällt med bara och hamna höra på skitsnack ^^
Det gör jag gärna igen, mycket skojig kväll må jag säga. Vad annat har jag syssla med då? nja gått på länk och där var det :P

NU är det nog film som gäller: The last song med andra ord, alla som har sitt den säger att den är jätte bra och nu har jag äntligen fått ner den med utmärkt kvalite så nu skall jag kolla. Ha det braa hejdååå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0