Krypt klart på golvet?

Japp det har jag och allt bara för att visa er min sexiga outfit, jag menar det blir inte mycket bättre än det här. Släng på en orange svettig t-skjorta som påminner om något som dom anställda på FISKARS har på sig och till det ett par söndriga leggings. AAAAH sååå fiiint ^^
Men allvarligt hur mycket ork man satsa på stilen första dagen? Spec med denna skjorta, allt blir ju ändå och se så fel ut.


Jag måst ju bara påpeka att den där typen som kommentera att jag har stora fläskiga äckliga lår/ben, eeh jaaa vad skall man säga? Glasögon till den kanske?



jaaa här har ni det. Visst är det snyggt???, jag satsa stort på min sexiga poser också, allt bara för er, jag är så redo nu för första skoldagen och tar med ett leende på läpparna emot nybörjarna. Hihi konstigt att kalla dom så nu när jag för 5min själv var det, thihithit sååå skojigt.

Men jag måste ändå säga, visst är mina leggingsar snygga?? Och nej det är inte jag som har klippt, dom är köpta så. Men dom är iaf snygga synd bara att skjortan suger. Men tur är det bara engång som den används sen kommer jag klippa av ärmarna och göra den lite kortare (vågar inte göra det ännu, kristiina kanske hänger mig, man måst ju vara på den säkra sidan) och allt den duger till sen är att sova i och svettas i. Inge snusk nu era snuskungar. Med svettas är det om jag NÅGON GÅNG vågar ta den på länk, tänk nu om en FISKARS anställd skulle se mig snacka om att den skulle bli sur när den ser att jag har kopierat deras stil, hjälp. COPY CATS är det värsta som finns liksom, det vet ju alla!!


<-- kolla jag har t.o.m kunnat skriva mitt namn STOLT. Saken kan ju diskuteras att det liknar som om en 5 åring har skrivit det men shit the same liksom.


I´M READY FOR SCHOOL BABIEEEES !!!


Kommentarer
Postat av: Ida

ÄÄRG!! ja har precis likadanna leggings som du.. bara att mina e vita..o er mamma mobbar dom ALLTI när ja har dom på mig.. murr..:P

2010-08-16 @ 22:54:07
Postat av: sindy

Haha ajaaa skoj ^^



Joo men sidu hon vet it vad som är snyggt här i världen när det gäller kläder, iaf inte lite mera moderna och unika kläder ;)

2010-08-17 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0