...

huhu, jag har stått heeela dagen och måla min cykel :P 11 for jag in till karis med milton, mamma och jim och 2 var vi kanske tillbaka och sen börja jag dirket, eller jaaaa jag had pappa att plocka i sär allt först så att det sku vara lättare att komma åt över allt och sen tvätta jag allt och skrapa bort fula limmbilder som Sam had satt dit :) men sen har jag bara måla och gjort fint. Förutom när jag for ett varv till mommos på grillfest och sen ut med milton :P Meeen efter det har jag sen bara måla allt utom sitsen,hjulen (fast innanför hjulen e nog rosa) och styrstången ROOSA :D så nu är den perfekt för utfärder, bara pappa plockar ihop den igen så ;)

inget annat har hänt i mitt liv idag så nu far jag och kolla på film och dricker cokis för jag är törstig som faaan, bye bye :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0