Bastu <3

hej hej.

japp ni läser rätt jag skall till bastun, även fast det är 100 grader ute betyder det inte att man inte kan bada bastu :P Det är så skönt att bara sitta där inne med någo kallt att dricka till :)
Och efter det är det egoboost som gäller ;)
Det skall bli ansiktsmask, body peeling, raka benen, noppa ögonbrunen, fila fötterna, fixa naglarna, hårmask mm :) så skönt att ta hand om sig själv skall ni veta! Ibland måst man det, och jag har valt fredagar till sån dag. Eftersom jag ändå alltid badar bastu så tar jag i tu med allt annat som man inte orkar i veckan :D Efter en låång vecka är det skönt att pyssla om sig själv :)

Sen har jag även fått en "ny" cykel :P Jag har redan en super snygg jopo ;) Men nu fick jag även en annan. Sam cykla med den förut men han förstörd trampen på den så sen har den bara luggi i källaren :P Meeen nu har jag bett pappa fixa den och sen skall jag måla den ROOOSAAA :D så imorgon skall jag in till stan efter rosa färg så jag kan måla upp den gamla fina cykeln, sen är det bara att fixa luft i ringarna och jag är redo för cykel utfärd ;) Jag visar den noog sen åt ALLA ni som är nyfikna, hhihi. Men nu bastu, bye bye bitches :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0