AAAHH

Jag vet fan inte vad jag skall sätta på mig idag :O Och jag skall åka om exakt 1h och ännu sitter jag i pyjamas.... Allt jag har fixat är sminket och håret dvs platta ner en toffs som stog opp, vad annat behövs liksom?
Men vad skall jag ha för kläder?? Det ser ut att bli regn kul att vara ute i regnet med klackar och klänning liksom... Och sen är det blåsigt och kallt kul att vara ute i klänning och klackar då liksom.... Fan ändå jag får väl gå med pyjamas då bara. Fast sen igen så behöv jag ju inte vara uppklädd heller på något vis, jag kan fast komma i byxor och en tröja om jag så känner för det.

Nej nu jävlar skall jag ta tummen ut från reven och pröva alla kläder jag har och det är bäst att det blir bra, hejdå.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0