-

Tjingeling alla :)

Jag har nog säkert slagi rekord med att inte skriva ett inlägg på lääänge ;) Men jag har varit så upptagen att det har varit svårt att ens hinna sitta ner och blogga :P Snart börjar skolan igen, inte så himla kul precis vill helst vara ledig men sen igen känner jag att det börjar vara dags att gå tillbaka och försöka bli lite smart ;) Man hinner ju ändå bara dit så kommer höstlov och jullov och allt möjligt, så är man ledig igen. Jag längtar lite i smyg till hösten faktiskt.... jag vet att jag kommer ha många som slår ihjäl mig nu när jag skrev sådär, men det är sant ;) Gud förbjude att vintern skall komma! Den kan vi bra hoppa över, jag vill inte ha någon kyla. Men en mysig höst får det gärna bli, med massor av snygga kläder och stoooora halsdukar att virra in sig i, gå på härliga långlänkar i det underbara fina vädret, massor av fina färger i naturen, plocka lingon och svamp i skogen ( jag har ALDRIG ännu fått älgflugor på mig :) så jag går gärna i skogen på hösten... heller jaaa iaf har jag då int märkt att dom har kommit på mig, så jag kan tyvärr inte dela med av allas klagomål på älgflugorna och hur äckligt det är i skogen på hösten eftersom jag inte fått uppleva de) <--- ta detta int som om jag sku vara en bitch och leka bäst av alla, utan det finns massor av ironi i det, så som mycket jag skriver (dock stämmer det att jag aldrig har fått dom på mig) så man skall ta det med en nypa salt ;)
Men nej jag kan nog gärna ta höst nu, dom här senaste dagarna har ändå påminnt mycket om hösten... ingen sol och massor av blåst och lite kallt har det också varit. Så för min del är sommarn över, jag har ingen lust att simma mera det är ändå bara kallt i vattnet nu, sola kan jag dock göra ännu ;) men okej det får väl nog lov att vara varma soliga dagar ännu en liten tid, riktigt ännu vill jag inte att sommarn far :) Men sen igen så kan nog hösten få knacka på om några veckor redan ;) Det skulle inte störa. JAG VILL HA EN MYSIG HÄRLIG HÖST NUUU, SOMMARN SUGER ÄNDÅ FÖR TILLFÄLLET!! men som sagt kan vi strycka vintern för detta år :)

men nu skall jag iaf mysa med en film denna fina kväll och sedan drömma om den fina hösten som kommer :) bye bye and sweet dreams <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0