-

Hejhej alla vänner och ovänner ;)

Idag had jag en mycket kort skoldag :P Från 11 till 2 mina vänner, men före det satt jag i tandläkaren skoj...
Jag har aldrig fatta det där med folk när dom har varit rädda för tandläkaren?! Vad är det som är så farligt med det? Det tar inte ens sjukt heller något, vad man än gör :) Meen men alla är rädda för något så även jag som folk sen igen kan tycka att inte alls är farligt så det är bara att acceptera andras rädslor ^^

Som bäst sitter jag och "lagar" läxor som egentligen betyder BLOGGA :)
Och sedan skall jag sätta fram kläder för imorgon, jag har redan det klart och det kommer bli skiiit snyggt skall ni veta ;) sen efter det blir det väl lite svensson svensson på tv:n och sen vet jag icke. Jag börjar ju 10 imrron :) Där hade ni min dag, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0