-

Ja just det jag hade annors namnsdag den 20 augusti :) Fast egentligen sto det Sam i kalendern men låt mig förklara. Jo nu är det så att det har ALDRIG funnits Sindy,Cindy, Syndi,Zindy,Cyndi,Zyndi (kan skrivas på alla sätt och uttalas lika) i kalendern och tydligen har dom inte planera att sätta det heller, jag had ju hoppats att mitt namn skulle komma med när dom satte in nya namn men NEJ.
Och man kan ju tycka att det är konstigt för det finns en del kända typer som heter så, men nej istället finns det namn som: Alrik, Uno, Verner, Gurli, Hampus, Albertina, Vidar och massor av andra sjuka namn som jag aldrig skulle döpa mitt barn till iaf. Visst många tycker kanske att Sindy inte heller är så vanligt men faktum är att det finns flera som heter så än Uno det kan jag satsa hela mitt liv på...

Nåååja iaf så därför har jag alltid fira min namnsdag på Sams så att jag också skulle få ha en när jag var lite och inte bara Sam ^^
För när vi var små fick vi alltid något smått när vi hade namnsdag och ÄNNU idag får vi det, det har liksom bara blivit kvar. Vi firar alla andra också i släkten som har det genom att skicka grattis (till dom som bor långt borta) och föra en blomma och få kaffe till dom som bor nära :) Och det tycker jag är ganska trevligt må jag säga, inte bara födelsedagen som är viktigt utan bryr oss även om namnsdagen som vissa andra inte alls bry sig om. Inte ens säger grattis. Helt okej för mig alla gör som dom vill.

Så denna gång fick jag en topp och en härlig filt av mommo och moffa. På något konstigt vis får jag mera/större saker nu när jag är äldre än när jag var mindre, visserligen fick jag nån docka då heller så men iaf.
Och av mamma och pappa så fick jag äntligen en ny rullgardin (visst jag har inte ens sagt förut att jag vill ha en ny förräns nu liksom) Min gammla kund jag inte ta ner mera för när lampan var där så tog den i och stanna halva vägen, inte mycket till hjälp då precis ;) Men jag hade den inte nere före det heller sååå ;)
MEN nu har jag ny och fin, jag bad om en vit med någo kiva mönster heller så som ändå inte sticker ut för mycket och precis det fick jag :D vill ju inte ha nån med massor av färg och annat skit när jag redan har så ljust rum och nu kan jag ha rummet i vilken färg som helst och rullgardinen passar. Japp det är viktigt att tänka på allt ;)

Men såhär ser den ut iaf.



visst är den snygg ;) och passar helt über bra till rummet och lampan ;)

Btw, jag älskar att fota saker från olika vinklar osv och inte bara ta en ända bild och där är det liksom så ni får bara leva med det att på en sak kommer det alltid tusen bilder, jag själv gillar att se saker från olika vinklar och håll osv och inte typ bara rakt framifrån en bild.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg om du har några minuter över och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte ^^

kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-24 @ 18:47:05
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0