-

Alltså jag kommer aldrig på någo bra rubriker så ni får nöja er med sträck ;)

Godmorgon kan jag ju säga oxå, hehe jag vakna för ungefär 5min sen. Men vadå det är ju ledigt, lika bra att sova ut nu innan man skall börja stiga tidigt upp igen :P

Vad skall jag göra idag då?? jaa-aaa hörrni skulle jag det veta, iaf skall jag städa upp lite i rummet och dammsuga bort milton som ligger lite här och där. Sen skall jag väl bara ta det lungt, gå ut på länk och kanske ha turen att träffa nån viss person, hihiih ;) OCH NEJ IDA OM DU NU LÄSER DETTA, DET ÄR INTE JOHN :S HAN ÄR INGENTING FÖR MIG OCH DET KOMMER ALDRIG BLI NÅGOT, OKEJ??? :)

men men nu skall jag ta tummen ut från reven och äta något innan jag börjar städa :)  sen skall jag väl oxå gå ut och fota lite, det är så jäkla roligt :) ciao ciao


 hihi lite sudddig :P

Kommentarer
Postat av: Ida

haha.. nu va du allt en lustig kurre va?...:D

2010-08-07 @ 12:41:22
Postat av: sindy

Ida: hihi,men det stämmer ;) It´s not john, I don´t like him :P

2010-08-07 @ 23:02:35
Postat av: ida

welll who is it ? ;D ja kommer o tar din rosa cykel om du inte berättar ;P

2010-08-08 @ 02:06:56
Postat av: sindy

jaaaa it vet man aldrig :P Min cykel får it du för pengar heller ^^

2010-08-08 @ 17:02:44
Postat av: Ida

möööh..trååkiga duu =((((

2010-08-10 @ 23:23:05
Postat av: sindy

thihih ;)

2010-08-12 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0