Usch...

... För tisdagar :( Jag vill inte ha provvecka heller!! Jag har absolut ingen lust till att göra något som har med skolan att göra, jag är verkligen skoltrött nu! Jag vill ha SOMMARLOOOV men men det får jag nog vänta med lite ännu :P

Idag har det inte hänt något intressant, plågades i skolan till klockan 3, men jag hade iaf 3 håltimmar så jag for och köpa presenter till födelsedagsbarnen som jag skall besöka på veckoslutet :D

Men vet ni vad som stör mig ännu mera??!! Jag har IGEN vunnit såna där jäkla cirkus biljetter :O
Jag vill inte på någon jäkla cirkus, men mamma skall envisas med att skicka in lotten och nu har jag vunnit 3 år i rad :O Helt sjuukt ju!! Men jag vill inte på nån fucking cirkus.. visserligen så skickar hon ju lotten för jims skull men hon kan inte ha hans namn på lotten för han kan ändå inte gå och hämta den och inte kan han fixa platser heller så därför skirver hon MITT namn för att jag sen skall hämta den och fixa platser :O Morrr, jag vägrar. Jag skulle ju inte ens behöva fara på cirkusen men mamma och pappa är ju i Frankrike när det gäller så jag måste ju om ingen annan far med jim dit :(:(

Meeen jag skickar sam istället att fara med han :D hihih rätt åt honom :P
FÖR jag hinner inte, jag skall ju på kalas på lördag :D Ni kan se är i rumpan med cirkus, haha ;)
Men liksom finns det inga andra namn i den där jävla lottningen heller?? För 3 år i rad liksom haaallå, jag börjar ana att det bara är mamma som skickar in :) Som egentligen är för jims skull men jag skall nog måddas hämta den, morrr :/


nåväl nu skall jag sluta gnälla på här ;) Jag skall sitta och öva på tråkig modda istället :P
Btw så kommer ju uppdateringen vara ganska dålig nu! Jag skall ju nämligen öva aktivt, heller sen inte ;)

Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Emma

visst va bilden söt? ^^



Förlåt för sent svar!

Det är bara bra med mig tack :)

allt bra med dig idag? ^^

hittat på nått roligt? :)



Puss!

2010-04-06 @ 17:11:37
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: emelie

frågestund i bloggen!

ställ en fråga eller två :)



svra ; jo verkligen! :)

2010-04-06 @ 19:20:36
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Adina

hejj !

Har frågestund på min blogg , ställ gärna en eller flera frågor !

kram !

2010-04-06 @ 21:40:57
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0